Svar på kommentarer

Kommentar  
Emma om Jammi:
kan inte ni börja skriva lite roligare inlägg ?? ja g börjar tröttna lite på eran blogg....
FÖRLÅT men jag vill bara att ni ska veta det :( <3
Ni svarar alldrig på mina kommentarer.... :(
kan inte ni börja videoblogga ??? :D <333 jag älskar när folk videobloggar !!! fast ni kanske inte får...... :( <<<<<<3

p.s ni kanske inte kommer in på min blogg för att jag kanske ska ta bort den men jag säger till när jag har skapat min nya !! bye bye

SVAR: 1. Om du inte tycker att vår blogg är rolig att läsa så behöver du inte göra det, ingen tvingar dig. :) Och 2. Vi är ledsna att vi inte har svarat på dina kommentarer, men vi har tänkt att svara på t.ex klädkommentaren när vi är med varandra. Och vi planerar att göra ett videoinlägg också. :)
   
Anonym om Jammi:
kan inte ni skaffa bloggresponse ??
kan ni lägga upp bilder på era outfits ??
SNÄLLA


SVAR: Har skaffat blogresponse nu, så det är bara att fråga på. Sen kan vi kanske lägga ut outfit bilder någon gång också, men det är inte tänkt att det här ska vara en modeblogg. :)


Sen, bara så att alla vet kan vi se era IP nummer, så ni är inte helt anonyma även om ni inte fyller i era namn. :)

Puss & kram skumbanan! ♥

Kommentarer
Postat av: E M M A P E M M A P I R O N P A R O N

Jätte bra blogg! Ni är fett sköna hihi :D

2011-11-02 @ 09:58:01
URL: http://emmffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0