Jammi

Ni har väl inte glömt bort att äta jammig frukost idag. Annars blir inte magen glad. Så ni som inte har ätit eran frukost än. GÅ OCH GÖR DET.. nu :D

Här är mitt vackra recept på jammig frukost ↓



Gör så här.

nummer 1 . Häll upp yoghurt i en vacker skål

nummer 2 . Häll i russin i yoghurten som är i den vackra skålen

nummer 3 . Hacka banan och häll i bananbitarna över russinen som ligger i yoghurten som ligger i den vackra skålen

nummer 4 . Häll i Special K över allting

nummer 5 . Skär ut ett hjärta i en bit banan och sätt det på toppen av allt

nummer 6. Ät upp hjärtat

JAMMI! :D

Puss & kram skumbanan! ♥ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte ni skaffa bloggresponse ??

kan ni lägga upp bilder på era outfits ??

SNÄLLA

2011-10-31 @ 12:49:08
Postat av: Emma

kan inte ni börja skriva lite roligare inlägg ?? ja g börjar tröttna lite på eran blogg....

FÖRLÅT men jag vill bara att ni ska veta det :( <3

Ni svarar alldrig på mina kommentarer.... :(

kan inte ni börja videoblogga ??? :D <333 jag älskar när folk videobloggar !!! fast ni kanske inte får...... :( <<<<<<3



p.s ni kanske inte kommer in på min blogg för att jag kanske ska ta bort den men jag säger till när jag har skapat min nya !! bye bye

2011-10-31 @ 12:59:44
URL: http://emma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0