Du behöver inte skämmas

Nu ska jag berätte en vacker liten saga om en liten flicka som skulle gå på toa på en liten pizzeria på Gothia cup 2010. Check out the pil ↓

Såhär var det. Den lilla flickan var jag, - Klicken.

Jag och några fina människor i mitt fina fotbollslag var på en pizzeria i Göteborg. Jag tror att vi var 6 stycken. Resten av vårt fina lag ville gå på Lisseberg. Men iallafall satt vi och åt på den där pizzerian, eller, vi åt inte själva pizzerian utan vi åt pizzan vi beställde, aja, ni fattar nog. Eller nåt.

Plötsligt...

...Säger en av mina fina vänner, (tänker inte hänga ut någon här, men hon börjar på V och slutar på endela), att hon ska gå på toa. Så jag följer med och står utanför. Då medans jag står där och väntar kommer det fram en gubbe till mig och säger.

"Du behöver inte skämmas"

Och jag svarar.

"Va?, Jag väntar på min kompis"

Och han säger.

"Det är okej, du kan gå in här" *Han pekar på le killtoaletten*

Jag svarar. (igen)

"Nej men det är lugnt."

Han säger då.

"Men alltså du
behöver inte skämmas"

Då kommer min fina vän ut från toaletten och jag slipper prata med den äckliga skummis gubben igen.

Det var annars en mycket, mycket, och återigen, mycket trevlig kväll. :3

Puss & kram skumbanan!

Just for you, Vendela ♥ ;3


Kommentarer
Postat av: Vendela & Elin

åh jag känner mig så speciell!!! en så vacker historia!! =D <3

2012-01-20 @ 22:36:22
URL: http://veofashion.blogg.se/
Postat av: Clara

Hahaha!! Gud va kul det va!! :'D hela den kvällen där va ganska rolig! Haha!! :D <3

2012-01-22 @ 13:31:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0