Svar på tipsrundan - MAnge bjuder

WOHOO! Nu är jag tillbaka efter en jetestressig vecka. (Det är därför min uppdatering inte varit så speciell) Men jag har haft 2 prov och 6 andra läxor.

Iallafall.

Förra helgen var hela vårat kära fotbollslag ute i skogen och hade tjejhelg. Alltså, vi bodde i en stuga som var i skogen, inte i skogen bara, men ni förstår nog. Då hade vi en tipsrunda. Man skulle vara 2&2 och man fick inte välja vem man skulle gå med.Så, jag (The Klick) gick med en av mina kära vänner - Cleo. Vi var sist av alla, och medans vi väntade på att gå till nästa fråga sjöng vi lite fint.

Låten vi sjöng på heter... *Dam dam dam dam*Ljudeffekter

MAnge BJUDER

Men istället för att MAnge bjöd på läsk och häst så bjöd han på svaren på frågorna, typ såhär;

~Med melodin~

Svar på tipsrundan - MAnge bjuder.

Det var awesome!

Och, vi kom delad etta. Så han har verkligen en vacker själ. :')

PS. Ja, jag vet att det står MAnge istället för Mange. Men det är så mycket koolare att göra 2 stora bokstäver. B|

Och från ingenstans kommer nu en helt ADORABLE bild på Lillpuffis gris. ↓



Puss & kram skumbanan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0