BILDBOMB!

Bara för att jag har varit borta så mycket ska ni här med få en totally ADORABLE bildbomb, eller som man skulle kunna säga på franska *le adorablé bildabombé*



Min skolagenda som är helt flawless, säger vi.



Ritade arga vargar på swedishkan.



Mitt beroende av mustascher gick ut över my very lovely piggybank.



HAPPINESS! Just saying.



I do have a thing for moustaches.



My very absolutely own locker.



Gissa vem som har skapat dessa underverk, chokladmustascher.



Min helt egna mustasch, + mina helt egna mustaschnaglar. *L-O-V-E*




Onödig fakta bara så här mitt i allt - Jag tycker inte om nagelfilar, usch. Eller att dra med naglarna på papper. Miiihh, jag får rysnar av att bara tänka på det.






Har suttit hemma och tecknat lite för mig själv.




2 saker jag inte kan sluta tänka på :

Det här tänker jag på dagligen, och det är så sjukt seriöst att jag stör mig på att jag tänker på det. Men bara för att jag är så vänlig och friendfullig av moi ska ni få reda på min kärleksfulla tortyr.

OBS! Jag tycker om båda sakerna otroligt mycket även om de gör mitt liv hårt.

#1 GLEE - All the time, förresten sitter jag och lyssnar på Glee nu. "Glad you came" för avsnitt 14 säsong 3 på onsdag.



#2 Ni kanske har fattat att jag är kind of in kärlek with MUSTASCHER. Oh yeah!



Back to the bildbomb.



Vi bygger segways på matten...

...Och...



...Kladdar på tavlan på träslöjden.

Jahapp, det var den bildbomben.

GLEEK OUT EVERYBODY så ses vi när vi ses.

Puss & kram skumbanan! ♥

Ps. Jag kan vifta på öronen. Tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0