Alla hjärtans dag!




Glad alla hjärtans dag! :) Idag har varit en helt normal (←englishska) dag för mig, jag har varit i skolan och sedan på träning. Jag kom hem för ca 2 timmar sedan och åt en helt underbar middag, vi fick hjärtplättar! Mums...
Mamma köpte också hem en ask gelehjärtan, som vi smaskar på!
Idag så fick mamma också en liten present när hon var och tränade, det var ett äpple där de typ hade skalat så det stod "I love you". Jag kan visa den i nästa inlägg. ;)

Nu ska jag gå och duscha.

Puss & kram skumabanan♥

Kommentarer
Postat av: liz linnér

hejdu! vilken finurlig och fin blogg du har :)

gillar du dreads? kollar gärna in min dreadhead blogg! ha det bra finis :')

2012-02-15 @ 20:14:33
URL: http://batmansmuffins.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0