vad blir 11 baklänges...?

Hallo hallo! :)
nu ska jag berätta om min och min kära systers konstiga konversation som vi hade igår. :D
min syster har haft nr 11 och 12 på sin matchtröja och de är upptagna så hon måste ta något annat...
Matilda till mig:

- Åhh, jag har nr 18 på mkin matchtröja!

- Ja, det e väl ett bra nummer??

- Nej! Dumma Sabina jag skulle ha tagit nr 21...!

- Varför..?

- För att det är 12 baklänges.

- Jaha, men då kan ju du bara ta........

Tystnad

- Haha, jag tänkte säga att du kunde ta nr 11 baklänges men sen kom jag på att det nt går...!

- Dumma blondin!
Hehe jaa precis så var det... :P
Vi ska fixa det där med kommentars fältet så supersnart som möjligt! ;)
Hugs and kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0