Smart som jag är ._.

Nu ska jag berätta en vacker historia om mina nycklar.

Igår när jag skulle till busshållplatsen för att möta upp en kompis, tog jag cykeln dit. Jag låste den och gick till hållplatsen, sju minuter senare kom bussen. Jag gick på den och åkte till rätt station. Där hittade jag min kära vän Koris och vi åkte tillbaka dit jag kom ifrån. När vi börjar gå mot min cykel känner jag i fickan.

"Va?! Vart är mina finfina nycklar??"

Koris tar det lugnt och säger.

"Du har säkert bara glömt de i låset."

Jag skyndar mig fram till min gulliga cykel och där är mina finfina nycklar - i låset.

Sen skrattade jag och Koris hela vägen hem.

Slut!

<ska lägga in en bild här om några timmar>

Puss & kram skumbanan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0