Persikorpersikor

HAHA...

Nu ska ni få höra en kulig grej som hände en i min klass.
Vi satt vid lunchen och åt brocollipasta med bacon, jag vet våran skola är skum, min kompis satt snett emot mig. Plötsligt kastade någon en persika i hennes hår. Det var någon skum nia som bara hade kastat iväg sin persika ut i matsalen, och den råkade hamna just i hennes hår. Då började - såklart - vi skratta. Vi skrattade så här;

Jag: "Hahaha hahaha"

Kompis: "Hohoho hohoho"

Annan kompis: "Hähähä hähähä"

Tredje kompis: "Höhöhö höhöhö"

När vi satt där och skrattade så där fint kom våran inte så coola idrottslärare förbi. Hon kom fram till oss och sa, på ett surt sätt...

Min ocoola idrottslärare: "Ni får inte skratta för då kommer det bli ett stort matkrig."

Efter det tyckte vi att våran idrottslärare var ultraOcool och sen levde vi lyckliga hela den lunchen, och ja vi fortsatte att skratta, fast tyst så att våran ultraOcoola idrottslärare inte skulle höra oss.

End of story!



Puss & kram skumbanan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0