Otur.....

Hej idag har jag haft världens otur! :S
När vi hade slutat skolan och jag skulle gå ner till mitt skåp kunde jag nt hitta mina nycklar så jag sprang runt och letade efter de men hittade de nt...
Sen frågade jag Katrin (kordinatorn) om hon hade fått in de men det hade hon nt. Så jag ringde min syrra och frågade om jag kunde få hennes hem nyckel och det fick jag. Hon letade oxå lite men jg var tvungen att gå så jag nt skulle missa bussen. :)
Sen skulle jag gå till bussen och det var 10 min tills den gick så jag tänkte ta bussen från salagatn till spånga station, men den bussen var försenad. Så när det var 5 min kvar tills 112 gick började gå ganska snabbt till spånga station, sen var det 3 min kvar så jag började springa och sen när jag var vid kondotoriet i spånga centrum så såg jag bussen åka och gissa hur sur jag blev asso!?! :O
Men nu får man väl bara hoppas att jag hittar nycklarna annars får man betala 100 kr för en ny! :s
Den 14:e september är numera min otursdag -.-
Puss & kram hela dan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0