Klickens visa ord...

Nu ska jag berätta en väldigt jättespeciell sak som hände igår...

Jag och min kära vän Lillpuffis var på väg till träningen när vi kom fram till en väg som det var massvis med grus på.

Klicken: "Jag förstår inte varför de har strött ut massa grus på den här gatan."
Lillpuffis: "Inte jag heller."

*Klicken tar upp ett av gruskornen med fingrarna*

Klicken: "VA!?! Det var ju asfalt under."
Lillpuffis: "Okej..."
Klicken: "Jag är kladdig."

*Klicken ser en liten vattenpöl*

Klicken: "Där kan jag tvätta mig!"
Lillpuffis: "?"

*Klicken går och tvättar sig i vattenpölen och alla lever lyckliga i alla sina dagar*

Ps. Gruskornet sitter nu fast på min gulliga cykel. Ds.



Puss & kram skumbanan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0