Klicken och Lillpuffis in the house

Hallå alla,
det här är en lite halvskum blogg om Klicken and Lillpuffis liv.
Här kommer lite udda men extremt nödvändig information om...

...KLICKEN

• Jag får rysningar när jag ser, använder eller tänker på nagelfilar

• Jag tycker alla hundar är söta, utom de fula, men eftersom att alla är söta så finns det inga fula

• Jag försöker vänja mig av med att säga "Oooo jaaa" men misslyckas hela tiden

&

• Jag tycker att det är mycket roligare att rita skumma saker än ordentliga saker, (fixar ett inlägg sen så får ni se

Lillpuffis skriver sina saker i ett annat inlägg.




Lillpuffis is to the left and klicken is to the right.

Puss och kram Skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0