Jag är helt slut!

Tjenixen ihelgen har ja tyvär ntkunnat blogga eftersom jag har haft  basket cup. :) Vi spelade 5 matcher och vann 2, vi spelade skiit bra alla matcher men hade bara otur! :P
Nu hade jag tänkt en super tanke! Jag ska svara på Olvans kommentar, men det funkar nt att klistra in den så jag får lov att berätta vad det stod. :)
Olvan vill att vi ska skriva vem det är som skriver inlägget. :D

Svar: Det står längst ner i inlägget vem som har skrivit det! :) kolla längst ner där man ser kategorier osv så står det antingen Lillpuffis (Linnea, jag dåra), Klicken (Klara) elr Lillpuffis AND Klicken (båda). ;) <3333
.P.S. Om du jättegärna vill att vi ska skriva vem det är i inlägget kommentera gärna och säg till! ;)
Tack för din kommentar! :D ♥

Nu ska jag måla mina naglar! :D
Ett gulligt rådjur som låg och åt gräs på vår tomt igår :D
Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0