GrilledChickenGourmet

Igår var jag, Koris och Papekorre (mina kära vänner) i stan och fotade. Sen när vi skulle äta lunch gick vi in på Mcdonalds. Jag skulle testa en av de där nya kycklingburgarna som kommer att finnas där till den 26 september. Den hette Grilled chicken gourmet, och den var inte god. Eller, den var väl helt OK, men den såg inte alls ut som på bilden. Helt annorlunda. Egentligen ville jag testa McBengt eller McLeif, men dem finns inte längre. Livet är hårt.

"Men med det här inlägget kom jag fram till att - om du tycker om sladdrig kyckling, senapssås, lite smågammal sallad och bröd (inget illa om brödet, det var faktist ganska gott!) så är GRILLEDCHICKENGOURMET någonting för dig."

Bara så att alla vet har jag ingenting emot de som gillar den här sortens mat, det är bara min personliga åsikt.




Här är den vackra och helt underbara videon till GrilledChickenGourmet.

Puss & kram skumbanan! ♥

Kommentarer
Postat av: Vendela & Elin

hahaha våran lilla ponnatt!! du är ju den skönaste djurbladnigen som finns!! / dom sladriga kycklingarna!

2011-09-18 @ 15:22:44
URL: http://veofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0