Fail av mig...

Hej hej idag när jag skulle åka hem från skolan så glömde jag att jg var på 157 så jag tänkte att jag skulle gå av på Vandrarstigen...
En kompis går av bussen på den station som jag egentligen oxå skulle gå av på...

Jag sitter kvar och ser vilka som går på bussen...

Jag kommer på att jag oxå ska gå av...

Jag springer fram till busschafören (stavning)...

Jag till busschafören:

- Ursäkta kan du öppna dörrarna jag ska gå av här.

Jag går bak till dörarna, men de öppnas inte..

- hallå kan du öppna dörrarna jag ska gå av!

Han börjar åka...

- Nej, det är för sent!

Jag går och sätter mej och går av på nästa station som är Lavettvägen i Rissne och går hem därifrån! :S
Gissa hur j**la sur jag blev på den Idioten asso! Man borde nt vara busschaför om man är döv och nt låter ett barn gå av på rätt station... Fy f*n asso! :O
Här kmr iaf några bilder som jag tog igår. ;)
Haha lite random bilder bara :D
Puss och kram JÄTTEBANAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0