Att ha 2 hundar i kommentarsfältet...

Ja, som ni som har försökt lägga in en kommentar nog har märkt så är det små skumma men urgullepluttiga vovvar vid varje fält. Jag och min glada vän Lillpuffis skulle försöka att fixa små sådana bilder, men vi misslyckades, och ingentiing kom upp. Idag när jag var på träning sade (HAHA, ser ni jag skrev sade istället för sa, är jag inte feet grymm och massa med awesome?) mina kära vänner Papekorre och Koris att det var skumma men urpluttegulliga hundar där, haha.

Sen skrattade vi många sekunder och minuter.

Och bara för att mina vänner var så snela (vet att det heter snälla ;)) så ska jag länka deras vackra blogg här. Klicka på hjärtat efter skumbanan.

Puss & kram skumbanan! 

Kommentarer
Postat av: Just the cool pappikore

ja det var härliga sekunder och minuter av skratt där! ponnkatt du är också väldigt snel ska du veta, så vi tackar o buggar för länkning!! mhihihi

2011-09-19 @ 21:53:28
Postat av: Clara

Haha!! Vad kul!!! ^^ Fyra bilder ju!! :'D Hahahahahha!!! Vaad Kuuuuul!!!! ^^ ^^ ^^ <3<3<3

2011-09-20 @ 17:45:13
Postat av: Pessan (:

Hahahahaha :D Fail med hundarna ;) Fast söta var de :D

2011-09-21 @ 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0