Skumgubbe och skum 6:a

händelse 1

Ja, igår när jag och Klicken skulle åka till spånga station (vi skulle kolla på en dammatch  med fotbollslaget) stannade det en röd skåpbil vid busshållplatsen där vi var...... ......I skåpbilen var det en gubbe och hans fru, gubben hade långt hår och världens största mustasch (stavning). Vi blev lite rädda som ni kanske förstår...
.... frun vevade ner bilrutan.

- Vet ni hur man kommer till Beckomberga? vid de runda husen. Frågade gubben.

Jag hörde inte alls vad de sa men det gjorde Klicken....

.... Jag förklarar vägen För de.
Gubben frågar något och jag hör fortfarande inte ett ord av vad han säger så jag svarar bara "ja".

De åker iväg och såklart så åker de en helt annan väg än vad jag hade sagt...
Händelse 2

Idag i skolan när jag och många andra i min klass satt i ett litet rum i so:n (som låser sig om man stänger dörren). Vi hade stoppat en papperslapp mellan dörren och låset så att den inte skulle låsas och efter typ någon timme så tar en 6:a bort lappen och läser på den!
- Hon tog bort lappen! skrek alla och började asgarva.

-HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH!!!!

-Vi kommer inte kunna komma ut nu! sa jag till tjejen (fast det fans en annan dörr som man kunde gå ut genom)

- Och, sa hon och ryckte på axlarna!

Sen kom våran so lärare och låste upp.

Jag och min kompis satt fortfarande och garvade hhahahhahahahaha!

Det tyckte jag var väldigt roligt, och dumt av 6:an. :P
Puss & kram skumbanan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0