Musik vecka...

...är det för mig denna vecka. Det är när man delas in i olika grupper och ska göra en dans till en låt som har varit med i melodifestivalen 2011 (våran klass fick popular med Erik Saade), man ska också göra om en låttext till svenska och engeslka och vi valde låten Apoligize med One republik.
Vi hr nt kommit så långt med låttextena eller dansen. Jag kan lägga in låttexten när vi har redovist allt på fredag.
Min dansgrupp:           Min musikgrupp:
Jag                                Jag
Vilma                            Charlotta
Rebecka                        Jaqueline
Caroline
Jaqueline
Charlotta
Förlåt för vår dåliga uppdatering men vi har nt haft tid eller något att skriva om... (ska förbättra oss)
Mycket snö var det förra året....... hoppas nt att det blir lika mycket i år..... men jag
längtar till att få använda mina nya skor.
Puss & kram all day long ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0