Höstlov

Ja, då var det höstlov! Idag i skolan fick man klä ut sig om man ville och jag tog bara med mej en djävulmask och en häxhatt men mina kompisar använde de typ hela tiden, men snt är livet!

Snart ska jag iväg på träning och sen ska jag åka och titta på min systers basket match i södertälje direkt efter, tror jag. Om inte det å åker jag og bara hem och tittar på Idol för att det ärså himla megaurcoolt!  

Här får ni en bild på Charlotta i masken ↓
Och en på våran skiva som jag Caroline, Vilma, Clara o Becka gjorde! Så här såg jag ut!↓
Dålig bild :P
:D
Det var lite skumbilder, man måste våga bjuda på sig själv!
Puss & kram skumbanan ♥

Kommentarer
Postat av: Clara i 7:3 :P <3

Vad fina vi är och Chalotta med pennorna i näsan haha ! :):D <3

2011-10-28 @ 20:26:29
URL: http:// har ingen

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0