Halloween naglar

Snart är det halloween eller ja det är ju typ nu kan man säga.
Anyway så ska nog jag och min kära kompis Vilma och säkert någon annan gå bus eller godis imorgon tror jag, ska ringa henne later. Om she can't så ska jag nog gå with the one and only Klicken!

Eftersom det nu är halloween så har jag målat halloween naglar! WIIEE! Så här ser de ut ↓
Spindelnät!
Spöken!
Snygga va, eller vad tycks??
Snart ska vi få lite gäster som kommer för att fira min lillebror som fyllde år i tisdags (25/10).
Puss & kram skumbanan ♥

Kommentarer
Postat av: Bellaaa ;)

As coola naglar Lillpuffis! :D <3 Hur gjorde du spindelnätet? :o <3

2011-10-30 @ 14:19:29
URL: http://belloc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0