Back on track

Vi ber om ursäkt för vår dåliga uppdatering men nu är det faktist så att vi har gjort en video som vi tänkte lägga upp...
... Klicken har videon men hon kan inte lägga upp den för det knasar till sig. Vi är ju så duktiga så att vi ska fixa det genom att använda våra smarta järnor och skika den kera videon till lilla mej (Lillpuffis) så ska jag lägga upp den så snabbt det går. :D

Idag har jag varit och köpt och pekat ut lite fin fina julklappar i Soln Centrum, bilder får ni såklart på julafton!
Jag och kära Klicken har oxå sätt den fantastiska filmen Breaking Dawn! Jag tycker att den var superbra och spännande. Den rekomenderas verkligen om någon där ute inte har sätt den.
Jag och Klicken köpte fina twilight menyer till filmen och man fick jetefina saker (ett armband och en fin kopp, och posorn såklart.)

Jag fick också ett boktips från min kera vän Klicken, boken heter Hungerspelen och det finns tre st böcker som jag har bestämt mig för att läsa eftersom jag och Klicken ska se på den filmen som kmr ut den 23/3 2012! :)


Här kmr lite bilder på en JETESÖT fågel som satt och smaskade på ett epple utanför mitt kera fönster ↓







Supesöta i think! :D

Puss & kram skumbanan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0