Jullov

1275725-10-1324553985248_large
(Weheartit.com)

Nu har jag och Klicken ängtligen fått jullov! :D Sååå härligt, nu längtar jag till nästa grej... JULAFTON!
Egentligen så är jag ganska hemsk för att jg vill bara ha presenter. Det var typ hundra år sen jag fick det... eller jag fller år i januari så ungefär... ;)

Idag var sissta dagen på ett tag som jag träffade Caroline. :'( Hon ska ju flytta till Tjeckien och jag kommer sakna henne väldigt mycket! Vi har gått i samma klass sen 1:an, men vi får väl skypa och lite så... :( Ganska svårt att säga hejdå...

.P.S. Carro det var ett understreck mitt i mitt skpenamn ;) (du kanske inte fattar men ändå)

Kommentarer
Postat av: neli

vilken söt bild hihi. allt bra idag? =)

2011-12-22 @ 14:18:24
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
REMEMBER ME?!?

E-mail: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0